2011. október 18., kedd

Sejtettem, hogy nem lesz itt könnyű dolgom, de ma a hírhedt ambícióm és kitartásom maximális igénybevételére volt szükségem. Először is esik a hó, ami már önmagában is egy röhej. Társul hozzá azonban egy olyan szélvihar és égszakadás (tudom túlzásnak tűnik hó és eső is, de van ilyen:) ), hogy az 52 kilómat (Actavisosoknak üzenem, fogytam egy kilót :) ) simán elfújja, így folyton a falnál megyek a házak mentén, hogy tudjak kapaszkodni. Mindezt ma magyar idő szerint 4:20-as kelésemet követően realizáltam, majd 15 percig szenvedtem, míg a melegítő szerelésemet (más néven pizsama) hajlandó voltam ledobni és a lehető legrövidebb időn belül az összes többi létező ruhámat magamra operálni, míg el nem értem egy szintet, ami már nem fér a kabát alá. Mire a korom sötétben és viharban beértem az egyetemre, olyan vizes voltam, hogy szinte remegtem. Sehol senki, csak a büfés, aki az egyetlen klimatizált helységben ácsorog és mosolyogva számolgatja a tea promócióból befolyt többletbevételét. Mivel tanár sincs persze, gondolhattam volna...ledobtam a csizmámat, zoknit, és mindent, ami vizes, kiteregettem a folyosón lévő radiátorra, majd átvettem az edzés cuccom (mégiscsak jó néha cipelni azt az óriás táskát), ezt követően ráálltam a német füzetemre (jéghideg csempe van a folyosón) és mivel A5-ös, fenntartva a folyamatos balance helyzetemet, elkezdtem az angol könyvemet olvasni (igen még mindig azt a bizonyos könyvet olvasom, és akkor mi van??? :))) ) Nem sokkal később megtalált egy gondnoknénike és hozott egy nagy fehér, csúnya, de száraz klumpát amiben egész nap flangáltam a szinte üres egyetemen. Utólag megtudtam hogy tanítási szünetet rendeltek el a legtöbb iskolában a lehetetlen közlekedés miatt, ugyanis szabályosan árvíz van az utakon, méghozzá bokáig érő, a gépjárművezetők pedig a jó kis bolgár utak adott szakaszain már inkább a fürdőruhájukat keresik fejvesztve, ahelyett, hogy idegeskednének a minden irányból szanaszéjjel ázott autójuk miatt.

Iszonyatosan fáradt vagyok, úgyhogy majd legközelebb osztom meg a többi kalandomat, például, hogy hogyan mérgesítettem fel a német tanárt a bolgár fordításokkal kapcsolatos folytonos értetlenkedésemmel, elvégre is németet tanulunk nem bolgárt :))

Viszont! Ma nem csak hogy a birtokomban maradtak (tegnapról) a táncterem kulcsai, de a balettmesternő közölte, hogy a hét végére minden disco táncot tudnom kell (már tudok kettőt hellyel - közzel a 3-ból) és a jövőhéten mondja meg, hogy mely darabokban fogok szerepelni. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! Hihetetlenül boldog vagyok, valószínüleg ezért nem alszom még mindig pedig a múlt éjjel csak 4 órát sikerült. Najó nem akarom elkiabálni, de a fenn említett mondat egyszerűsített magyar fordítása: jövőhéten kezdesz az együttesben és a discoban is:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése