2011. november 28., hétfő

Szép jó reggelt!!!

Tegnap beszéltem a professzorral, először elég rosszul sült el, felkapta a vizet, pedig nagyon kedvesen mondtam, hogy szerintem kevés óránk van, 15 percig nem hagyott szóhoz jutni, mindenféle, valószínűleg tudtán kívül a gyakorlatban nem megvalósuló leírásokat nyomott az orrom elé, hogy bizonyítsa milyen magas óraszámot szántak erre a félévre a különböző tárgyakból. Persze N is végighallgatta, mert vagyok olyan mázlista, hogy pont arra járt, és a prof betessékelte, hallgassa csak meg milyen problémám van.....persze ő nem tudja, hogy N teljesen egyet ért velem, és már sokkal előbb kitárgyaltuk a dolgokat, azzal végkövetkeztetéssel, hogy nem lehet mit tenni a proffal kell beszélni. A negyed órás beszámoló után, csak annyit mertem kérdezni, hogy lehet e szakot változtatni, erre mondta, hogy nem javaslom számodra, de járhatsz a néptáncegyüttesbe anélkül is, hogy a néptánc szakra járnál. Remek :) Ez 1 hónapja még határozottan nem így volt, most meg...tulajdonképpen nem is fontos. Abbahagyom a nőkre jellemző több órás elemzést és rátérek a végeredményre. Azt mondta nem vagyok elég jó a néptáncegyütteshez, de járhatok a próbákra, engedélyezi, ha elérem a szintet, vagy esetleg az áprilisi castiingon átmegyek, akkor bevesznek, de érezni lehetett a szavaiban, hogy erre semmilyen esélyt nem lát. Annál jobb, szeretem a kihívásokat. Majd meglátja hogy fogom magam szépen lassan beenni az együttesbe, elolvasni a néptánctanár összes ide vonatkozó könyvét, megtanulni a stílust (mert a lépéseket még úgy is fel tudom fogni, hogy csak nézem, ahogy már táncolják) majd megjelenni az áprilisi castingon. Ez az új célom, tekintve, hogy meg tudom spórolni a tandíjamat ha bevesznek, ami csodás lenne, ráadásul ez egy nagyon komoly együttes, profik. Szóval most elkezdek heti 4 napban minden délelőtt járni, ma is oda készülök, német óra ejtve, és lehet hogy soha nem vesznek.....ez hülyeség, ilyenre még gondolni sem szabad :))))

Tegnap voltam az operában megnézni a balettem előadását, Tánc az ördöggel. Gondolom nem nehéz kitalálni, hogy a lánylógató alakította az ördögöt, annyira jól állt neki, hogy köré formálták az egész bibliai történetet. Voltak némi fennakadások, ami elbírt volna még egy kis gyakorlást, tempóban és emelések előtt, de nagyon nagyon színvonalas volt, rengeteg nehezebbnél nehezebb figurával, dinamikával, szép sexy nőkkel, izmos férfiakkal, akik egytől egyig nagyon hajlékonyak és szálkásak, a technikájuk pedig abszolút megüti a mércét. Az opera kicsi, nagyon díszes, majdnem mint otthon, és nem fűtenek. Egy afféle kisebb színházkára hasonlít az otthoniak közül, ez kicsit elkeserített, eldöntöttem, hogy minden alkalommal mikor hazautazom el fogok látogatni a budapestibe mert egészen más hatást kelt és hiányzik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése