2011. december 8., csütörtök

A legjobb barátnőmnek üzenem, hogy minden meg fog oldódni, tartson ki még egy kicsit, és mindig gondoljon arra, hogy ő sokkal intelligensebb, annál aki megkeseríti az életét, és hogy van egy igaz barátnője, akit mindig felhívhat, hogy feldobja egy kicsit a turiból :))

Egy fél órával ezelőtt először gondoltam komolyan arra, hogy hazamegyek mióta itt vagyok és őszintén szólva feldob a gondolat. Mi a fenét keresek itt? Miért akarok új életet kezdeni és küzdeni minden aprócska elismerésért? Miért kell nekem egész este kínosan a fülbevalómat csavargatva (köztudott, hogy zavarban vagyok, ha ezt teszem) ülni egy asztalnál egyedül, miközben mindenki táncol, mert felkérték?

Miért kell egy színvonalas, de semmilyen tanulási lehetőséget adó balett próbáin meghívás nélkül kuncsorognom, vagy hajnali 6-kor kelnem minden reggel, hogy részt vegyek egy néptáncpróbán, ahol levegőnek néznek?

Miért kell gyalog járnom és virslit ennem, hidegben élnem és zöldségméréssel csalnom az üzletben , csak azért, hogy kitartson minél tovább a pénz , amit egész életemben gyűjtöttem? miért?

Attól tartok nem kellett volna ide jönnöm. A suli papírja kell, de a táncművészetin is megszerezhetem és Budapest sokkal szebb és jobb hely, talán ez kellett, hogy rádöbbenjek.......egy óceánjáró hajón akarok táncolni ez az új álmom, de előbb el kell döntenem ezzel mi legyen....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése