2011. november 20., vasárnap

Tegnap a nőiességemet szándékosan figyelmen kívül hagyó, de megint velem vacsorázó- borozgató néptánctanár megkérdezte tényleg kiadtam egy saját könyvet a táncról és nem szóltam? - a polcomon lévő még üres: Petrova Miroljuba- egy táncoslány története című könyv borítójáról asszociálva.:))Köszönöm R, ez az egyik legnagyobb inspiráció az életemben, ami könnyekre fakasztott, mikor megérkeztem és kibontottam!:) IGEN! Megírom az életem egy könyvben, de nem fogom megtervezni az alkotás nem így megy......csak jön, egyszer csak elindul és írsz, megállás nélkül. Egyszer csak azon veszed észre magad hogy már 10 perce táncolsz az új napfényes, energizáló lakásodban a tükör előtt, pizsamában, és az adrenalin csak nő és nő....(és nem ám akárhogy, ijedten, riadtan, kiabálások között, mint az edzésen....nem, szabadon, kisugárzással, ha valaki látná egyből bevenne az összes disco csapatba.:))....és közben Tarhonyát hallgatsz, ami jó emlék, melankólikus és ettől intenzív érzelemhullám...:))

Olyan csodás a napfényben blogot írni, fekete teát iszogatni tejjel (már a harmadik), mosollyal ébredni, élvezni az életet! Nincsenek barátaim... és? Nem járok szinte sehova..és? Nincs egy rendes kapcsolatom több mint 2 éve...és? Nem tudok táncolni, épp mint a szőke lány a center stage-ben...és? ÉS???
Kit érdekel, mit nem tudsz? Senkit. Mindenki azt akarja látni mit tudsz, mire vagy képes, hogyan vagy vidám minden létező helyzetben!
Ha van mosógéped bele sem gondolsz milyen szerencsés vagy, egyszerűen csak morogva kiteregetsz, és már a teregetés kezdetén arra gondolsz milyen fárasztó lesz elpakolni a megszáradt ruhákat.....:)) Ugye hogy így van? És ha nem lenne mosógéped? Ha nincs lakásod és 2 hét után a legnagyobb boldogsággal tölt el, hogy látod a koszos és félig koszos ruhakollekciód 1/3 részét kimosva a napon száradni, amit 4 körben egy lavorban mostál ki, de nem esik nehezedre, alig várod a végeredményt: tiszta illatos ruhák :))

Röviden annyit akartam: emberek! ne pazaroljátok a drága másodperceket az életetekből, arra hogy lényegtelen dolgokon töprengtek, bosszankodtok, agyaltok, élvezzétek az életet, nagyon rövid....és ki tudja holnap mi lesz, nem kell a mókuskerékben hajtani, nem igaz, hogy nincs más lehetőség, csak bátorság és erő kell, hogy belevágj a mindig bizonytalanba és végül boldog légy! Két film van, ami ráébreszt mindezekre és kötelező :a Sorsügynökség (egész véletlenül, pont egy táncoslánnyal a főszerepben, és az idődealer-ek (bolgárul legalább is így fordították) nézzétek meg feltétlenül és teljesen megváltozik a világlátásotok:))

2 megjegyzés:

  1. Hát saját blogot nem tervezek,de ide most mindenképp írnom kell pár sort... már tegnap akartam,csak filmet kellett néznem :) Hogy mit ? Igen a Sorsügynökséget .Mircsi ,megnéztem végre:) ! -nem bántam meg és tényleg olyan volt,mint amit egyszer elmeséltél :) (bár 10 perc kimaradt,mert bealudtam...így meg kell néznem még egyszer. -ha vki netán tervezi,hogy megnézi (újra) itt Pesten,nézhetnénk együtt is :)-

    Szóval csak azt akartam ehhez a vasárnapi pár sorodhoz írni,örülök,hogy meg fogod írni! -na nem mintha eddig kételkedtem volna ebben !!!

    A másik,hogy ez a pár sor nekem nagyon jókor jött!El sem hiszed,hogy mekkora erőt adott ez nekem!KÖSZI !!! És mennyire igazad van !!

    VálaszTörlés