2011. december 20., kedd

Ma megint néptánc próba és én megint némi gyanakodással, vonakodva keltem....nehéz lesz így megtanulnom azt a rengeteg dolgot, amit be kell pótolnom...de ha tudom miért nem változtatok rajta? Nem könnyű, de igyekszem..... Van egy csoport a facebookon az akadémiai néptáncegyüttes zárt csoportja, ahova azonban felkerül, minden fontos információ, amit nekem is tudnom kéne, így megkértem egy fiút, hogy adjon hozzá....másnap már nem voltam tag...kérdeztem a tanárt, és még néhány tagot, hozzá tudnak e adni, vagy tudják-e miért nem látom a kiírásokat, aztán végül tegnap megfejtettük az új barátnőmmel az együttesből (nagyon kedves segítőkész lány és valami miatt bír engem, pedig lááááááááááááááány :)) ) , hogy blokkolva vagyok. Mivel ő hozta létre a csoportot, hozzáadott megint gond nélkül, másnap reggel viszont, nem nagy meglepetésemre, valaki megint blokkolt...erre a lány levette az admin jogát mindenkinek, kivéve a tanárt, így ha most visszatesz nem fognak tudni blokkolni....a kérdés csak az, hogy hiányzik e neki ez a konfliktus....nagy bajba keveredhet miattam, mint megtudtam.....úgy tűnik ebben az országban is lesz bőven alkalmam tovább fejleszteni azt a fajta intelligenciát és problémamegoldó képességet, amire egy magamfajta folytonos féltékenységet kiváltó nőnek egész életében szüksége van. Ezzel a tudattal megyek ma, valamint, hogy azt is megtudtam, mindenki értesült róla, hogy járhatok az együttesbe, ha betanulok, ami eddig tilos volt a nem néptáncszakra járóknak (azért ebben sem lennék olyan biztos, mert a balett együttes tagjainak annó felajánlották, ahogy azt ők maguk mesélték, de nyilván nem mindenki ilyen szerencsés), így most állati féltékenyek rám és feltehetőleg mindent el fognak követni, hogy ne kerüljek be. Újabb kihívás, nem is kicsi! Valaki szólna azoknak ott fennt (mert engem úgy fest nem hallnak), hogy már megtanultam, milyen keményen dolgozni, milyen folyton küzdeni valamiért, kitartónak lenni és egy picit visszavehetnének a kihívásokból ? :))). Na jó, egy szavam sem lehet ha jobban meggondolom....néhány napja felhívott egy üzletember, magyarul szeretne tanulni, ha minden jól megy én leszek 3 hónapig a tanárja, amíg meg nem nyitják az irodájukat Magyarországon és mivel ő az üzletvezető, az árral sem volt semmi baja, nem minta magasra tettem volna, de heti 4 alkalommal megoldaná az önfenntartásomat 3 hónapra.
Ez persze új és új energiákkal tölt fel és ha esetleg nem sikerülne, nem fogok elkeseredni, feladok még száz hirdetést és találok valami nyelvtanári állást!!! Ő is egy hirdetésből talált meg, amit feltehetőleg még otthonról adhattam fel, mert már nem is emlékszem rá,de kiderült, hogy itt csak 2 iskola van, ahol magyart lehet tanulni és azok nem elég színvonalasak, ráadásul csak heti 2 órában, éljen :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése