2011. december 9., péntek

Sziasztok!

Úgy tűnik valaki feltörte a blogomat és hajnali 3 óra körül kicsit ittasan csupa hülyeséget írt egy bejegyzésbe. Nem törlöm ki, mert jó példaként szolgál arra, hogy milyen elgyengült, negatív emberek is vannak, és mennyire sok erő kell ahhoz, hogy valaki úgy cselekedjen, ahogy én tettem, és még sikeres is legyen benne.

A tegnapi buli remek volt, bár tény, hogy a pasik nem kértek fel (lehet, hogy a blog feltörő bandita is ott volt, onnan tudja??- jézusom...mondták, hogy veszélyes ez az ország, meg a bolgár maffia, de ez most meggyőzött, hogy sehol sem lehetsz biztonságban). Valószínűleg azért, mert nem ismernek még, én pedig nem ismerem az itt népszerű Csalga dalok egyikét sem, illetve a Kucseket sem, amely egy táncstílus, mind a kettő nagyon sexy és folyamtatos rázást igényel, minden egyes kis porcika megmozgatásával (férfiaknál ez fenékben és vállban érvényesül leginkább, nőknél csípő és mell), nagyon tetszik, meg fogom tanulni :)) A dalokat el is kértem már, rongyosra fogom hallgatni őket, hogy a következő megmérettetésen zeneileg és táncilag is jól felkészült legyek:)) Volt néptánc is persze, néhány pravo horo, meg hasonló halál egyszerű, hogy a mehana (kocsma-étterem) egyéb, nem táncoslábú látogatói is csatlakozni tudjanak a kizárólag Bulgáriára jellemző, hihetetlen boldog, felhőtlen néptánchoz, ami megerősítette bennem, hogy imádok itt lenni, éljen Bulgária!!! :)))Ez a nemzet akkor is bulizik, ha csak 1 levája van, az utolsó centjét is mulatozásra költi és miután lekapcsolják a zenét tüntetőleg éjfélkor, hogy ők ugyan bezártak, a villanyt is felkapcsolják és kidobják az embereket, ami hogy is mondjam enyhén szólva felháborító egy ilyen összeg befizetése után fejenként, nos akkor jönnek a Várnai Szabadegyetem legényei és olyan bulit csapnak, hogy az ember büszke rá, hogy ezzel a társasággal van :))) Mert ugye a néptánc népdal nélkül nem létezik, a mi legényeink pedig nagyon is jók éneklésben, a ritmus sem épp a gyengéjük, így néhány villa, pálinkáspohár, erősebb talpú csizma és érdes hangú ifjú közreműködésével, olyan csodás + fél órás műsort adtak, hogy a maradék vendég újraértékelte az életét és feltehetőleg komoly sajnálatba merült, hogy pályát tévesztett. Ha jövőre 10%-al nő a szakra való jelentkezés aránya, azon sem leszek meglepődve :)).

Ami pedig a legjobb hír, hogy a professzor nagyon kedves volt, igazán örült nekem és azt mondta: Mira, ha magányos vagy, csak hívj fel nyugodtan.....-Igen? jó az szinte minden nap így van :)) -Akkor minden nap fogsz hívni! :)) Azt gondoltam kicsit sokat ivott, és csak úgy mondja, de mikor elköszöntem:- Ne felejtsd el, amit mondtam. -Nem fogom :)).

Aztán ma reggel felkeltem és lám egy üzenet az egyik lánytól az együttesből, aki mellesleg nagyon kedves velem és a legtöbbet segített eddig mindenben: - Remélem jól érezted magad tegnap, látod, ilyenek vagyunk ha elmegyünk együtt valahova :) Jó hétvégét. Írtam neki egy csomó panaszkodást, milyen nehéz nekem, új élet stb....erre ő: - Te egy ambiciózus, kitartó, lelkes és mindig mosolygós lány vagy, látjuk, hogy nehéz, és itt Bulgáriában az új dolgokat nehezen fogadják az emberek, de hidd el mindent el fogsz érni, amit akarsz és azt hiszem nagyon is jó lesz neked itt :))
Én is azt hiszem! :))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése