2012. augusztus 6., hétfő

Épp sárgadinnyét eszem bolgár kefirrel és ez arra késztetett hogy írjak valamit. Olyan meleg van itt, hogy kihagytam a reggeli edzést, mostanában minden reggel 1 órát erősítek itthon is, mielőtt elmegyek a stúdióba, mert szünetünk van 1-jétől e hét végéig és csak a halandók számára nyitott órákra tudok járni. Kevésbé őrült és kiszámíthatatlan kolléganőim a tengeren vagy a hegyekben pihentetik fáradt izomzatukat, de az én terveim hirtelenjében 360 fokos fordulatot vettek és itt ragadtam a vakációm idejére. Az előző bejegyzésben említett hímnemű lény szerelmet és tengerparti nyaralást ígért nekem, de 2 nappal az indulás előtt és egyben a szünetem első és (akkor még) vidám napján közölte, hogy rájött nem akar velem lenni és egyedül fog utazni :)))))))))))) hahahaahahahaha. Annyira viccesen hangzik. Azt hittem szerelmes vagyok, de úgy fest, hogy nem különben nem tűnne ilyen viccesnek. Mikor elmeséltem az itteni barátaimnak, annyi szeretetet , törődést, érdekes programokat és megértést kaptam tőlük, hogy boldogabb vagyok mint valaha. Persze mióta ez kiderült egy kicsit többet iszom a kelleténél, dehát elvégre is vakáció van!! :)) Tegnap például a capoeirás bandával egy tónál voltunk Szófia mellett, csónakáztunk, fürdőztünk, ittunk egy csomót és egész nap mulatoztunk a közel 15 fős társasággal. Ezek után mondhatom hogy nem vagyok szerencsés? :)) Mint tudjuk minden rossznak megvan az oka, ami valami jó, tehát arra számítok hogy a héten felhív Johnny Depp azzal a kéréssel, hogy töltsem vele a szabad estéimet, ugyanis egy ideje szerelmes vagyok belé, aztán arra is gondoltam meg fogok ismerni valami szuper klassz bolgár pasit, aki tényleg elvisz majd a tengerpartra (persze csak amíg Johnny nem ér rá). Persze mondanom sem kell, hogy a srác közben megbánta, hogy a 6 hetes így és úgy szeretlek totális megtévesztési hadművelet után, csak úgy eltűnt 1 teljes napra majd misztikusan szakított velem, szappanoperákat megszégyenítő módon és időben. Másnap felhívott, hogy jaj mégis szeretlek , adsz még egy esélyt...szivesen adtam volna, mert nagyon örültem, hogy végre van egy aranyos pasim, de mikor találkoztunk egyértelművé vált számomra, hogy nem kívánok energiát fektetni egy 9 éves kapcsolat utáni szakítás által megviselt, folyamatosan alkohol hatása alatt álló érzelmileg instabil srác kigyógyításába, aki nem tudja eldönteni, hogy szeret e engem vagy inkább akadályozom a szabadságában. Még szerencse, hogy én biztosan tudom mit akarok és mit nem, így eldöntöttem helyette is ezt a nehéz kérdést és szabaddá tettem :))). Most hogy megvolt a szappanopera, rátérnék a fontosabb dolgokra. Szeptember 1-jétől új helyre költözünk, és háromszor akkora termekben fogunk táncolni, egy amerikai táncos filmekhez hasonló gyárépület legfelső emeletén, ahova teherfelvonóval lehet feljutni és sípol a lift ha az oldalához érsz így össze kell bújni a közepén:))). Ahogy leírtam ismét magam előtt látom és egyszerűen hihetetlen szép. A táncstúdió minden egyes tagja szorgosan fog dolgozni addig is, hogy minél kevesebb költséggel 1-jére kész legyen az új lakhelyünk!! :)) Együtt fogunk például padlót súrolni, ami olyan csodás :)), és még közelebb hozza egymáshoz az embereket, táncosokat, tanárokat, koreográfusokat, mindenkit! Már volt két prezentációnk is, mindkettő jól sikerült, és a legnagyobb eredmény, hogy az eddigi kissé hideg és közömbös állapottal ellentétben most mind a négyen a programból nagyon jó barátok lettünk és ez egyre csak erősödik! 1-jén a megnyitóval egybekötve fogjuk megtartani a 3. prezentációt, amire már néhány családtagomat is meghívtam, ideje, hogy felfogják, nem szórakozni járok oda napi 6 órákat. Pénzem még mindig nincs, de van egy szenzációs lehetőség szeptembertől, amit majd csak akkor osztok meg, ha sikerül. Annyit elárulhatok, hogy ha bejön még többet leszek a táncteremben és valami olyat fogok csinálni amit imádok :))).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése